čtvrtek 20. června 2013

Barvení paruky

Rozhodla jsem se obarvit novou paruku co k nám přišla.  Původní bílá se nám jaksi nehodila byla na nás moc.... bílá :D Původní foto už nemám ale jde dobře vidět původní barvu.

 Bohužel doma nemám žádnou hlavičku na které bych ji mohla ukázat, jely na výlet na nový faceup.
 Původní barva je vidět.
 Jde o akrylový inkoust/pigment zakoupení zde http://obchod.brydova.cz/index.php?news=&menu=item1:item0&cat=HmatBARspePIG&authCode=
Ano v naší republice je prostě isopropylalkohol v 70% nesehnatelný (běžně se paruky barví ním)že pokud se vám nechce ředit 99% (pokud ho seženete) barví se pomocí technického lihu. Poměry nesleduji čistost lihu lítá okolo 10% od 60 - 80..... Do lahvičky z rozstřikovačem jsem nalila líh a dodala pigment. Protřepat a můžete jít na to. Pracujte samozřejmě v rukavicích. Paruku jsem nechala půl hodiny proschnout a pak pod studenou vodou pořádně proprat. Nebojte se že paruka bude smrdět po lihu po pár hodinách už nebude. Nechat proschnout a pak opatrně rozčesejte. Barvila jsem takto i paruku pro sebe a neměla jsem žádné problémy že by barvila nebo mi dělala špatně na kůži. Takže by ani BJD neměla uškodit :)

3 komentáře:

  1. No tak ten výsledek vypadá úžasně, je až k nevíře,jak taková maličkost může paruku udělat naprosto originální. Těším se, jak to bude vypadat na Elfram :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju se tvé šikovnosti. Chtěla bych se zeptat na radu: Jak zesvětlit, či udělat uplně bílou paruku z blonďaté? Nevěděla by jsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokuala jsem na ty stránky a píškou tam, že ty barvy jsou krycí, tak by se daly použít i na zesvětlení, ne?

      Vymazat